Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

gamex

Av tz z - 14 juli 2011 12:14

Hejsan detta är Gamex Blogg Av mig Tz


Gamex handlar om spel/konsoler m.m


Dom spelen som det mest kommer handla om är:

League of legends (länk http://www.leagueoflegends.com)

Teamfortress2 (Ingen länk)

Counterstrike source (ingen länk)


Konsolerna som det mest kommer handla om är:

Nintendo konsoler

Playstation

Xbox

Datorer


LÄNKA GÄRNA TILL ERA VÄNNER..

INOM KORT SÅ KOMMER ETT FORUM!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tz z - 19 juli 2011 15:41

Hejsan..Jo jag har tänkt att ha en liten tävling lite längre fram i bloggandet...Jag vet inte vad för pris en..Kanske ett League of legends skin/gubbe? eller ett gratis league of legends account i lvl 6 tx.. Vad vill ni vinna?Vad för tävling vill ni ...

Av tz z - 14 juli 2011 12:23

League of Legends! Jag har en favorit karaktär i league of legends och det är Malphite :) Här ska ni få reda på lite om just denna karaktären   Historia: (står på engelska i league of legends sida)   Det finns en värld av perfekt harmoni,...

Presentation


Allt om spel & konsoler

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Nu får ni rösta på vad ni vill läsa om till nästa vecka.. Så vad vill ni läsa om nästa vecka ?
 Flera spel
 Flera konsoler
 Nyheter om spel/konsoler
 Andra nyheter
 Betyg av spel
 Betyg av konsoler
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards